Afgelopen donderdag heeft Carat het nieuwe Mediafeitenboekje gepresenteerd. Editie 2007 deze keer. De 220 pagina’s staan stijf van de cijfers, ontwikkelingen, trends en wat dies meer zij. En dat voor een lousy € 21,75. Voor zij die het boekje nog niet kennen: het is een pocketuitgave van mediabureau Carat dat jaarlijks verschijnt. Carat geeft in het boekje een overzicht van de ontwikkelingen per mediumtype plus wat aanpalende zaken zoals mediabestedingen, mediaonderzoek (!), internationale mediafeiten en een overzicht van de belangrijkste mediabegrippen. Achterin ook nog een hoofdstuk met als titel ‘Nuttige adressen’. Dat vind ik altijd een rare titel. Zie je wel vaker, ook op websites. Alsof er ook een apart hoofdstuk met ‘Niet nuttige adressen’ zou bestaan.
De inhoudsopgave van het boekje staat hier. Direct bestellen kan hier (nee, ik krijg geen commissie, maar er komen hier steeds bestellingen binnen, vandaar even een linkje naar het bestelformulier).
Inderdaad, je ziet ook zo vaak nog een knopje met de titel “Links” op websites staan.
Dat is zooo 2006 😉
Ik ben ook altijd dagen aan het zoeken naar het knopje “rechts”.
nee, ik krijg geen commissie, maar er komen hier steeds bestellingen binnen, vandaar even een linkje naar het bestelformulier
Ik vroeg me af wat is er zo mis met de commissie, je geeft de informatie en als je nog kan verdienen waarom niet…
het is niet misleiden van mensen….
@daka in dat geval had ik er [advertorial] boven gezet 😉