Paul van Niekerk, de huidige directeur van SPOT is per 1 januari verantwoordelijk voor de diverse mediabereiksonderzoeken bij Intomart GfK. Hij wordt dan directeur Media Onderzoek bij het Hilversumse onderzoeksbureau en krijgt tevens de verantwoordelijkheid over Adware Media Solutions, de softwaredochter van Intomart GfK. “Met Paul halen we een zeer ervaren onderzoeker op het gebied van media en advertising in huis”, zegt algemeen directeur Leendert van Meerem van Intomart Gfk. “Met het complexer worden van het medialandschap hebben we gezocht naar verbreding van ons team en wij versterken hiermee onze topstructuur. Daarnaast is Paul sterk gericht op service en iemand die de wensen van de markt als geen ander kent.”
Paul zegt op zijn beurt: “Ik ben gefascineerd door media en communicatie en ik kan mij daar bij Intomart helemaal op uitleven. Maar het is ook commercieel een uitdagende functie. Er worden geregeld nieuwe tenders uitgeschreven voor de nationale bereiksonderzoeken en de concurrentie is fors. Elke keer zullen we weer het meest innovatieve voorstel moeten uitbrengen. Ik zie er naar uit om daar samen met het mediateam van Intomart GfK mijn bijdrage aan te leveren.”
Paul, van harte met deze stap. We gaan elkaar zeker zien!
Reacties