Zojuist bij de electronische post het bericht dat Sanoma Uitgevers haar kennis en onderzoeksmateriaal toegankelijk gaat maken via een weblog. Dat is nog ’s handig!
Op www.researchblog.nl staan vanaf nu allerlei analyses over doelgroepen, media en branches. De afdeling Sales Intelligence denkt zo‘n twee onderzoeksgerelateerde postings per week te kunnen plaatsen, aldus het persbericht. “Het Researchblog is een voor de hand liggend platform om meer zichtbaarheid te geven aan onze activiteiten, een archief op te bouwen en de dialoog aan te gaan met onze relaties,” zegt Dennis Hoogervorst, hoofd van Sales Intelligence. “We willen een interactief platform bieden waar we kunnen laten zien wat we op onderzoeksgebied allemaal doen en weten.”
Dennis gefeliciteerd met het blog. Ik zal het met belangstelling volgen. Het blog heb ik meteen in de blogroll gezet.
Goed initiatief. Ben erg benieuwd of het tot weergeven van obeservaties beperkt blijft of dat Sanoma ook daadwerkelijk overgaat tot interpretatie en openheid (‘wat doen ze er zelf mee’). Dat laatste zou ik wel stoer vinden….
@Peter, William: Dank! We gaan ons best doen.
@Peter: 18:29 uur? Het is pas half 6 toch? Ben je nog niet op wintertijd overgeschakeld? 😉
@Dennis: goeie! geen idee. dingetje voor de webmaster denk ik.
De webmaster heeft rond 21:00 gereageerd, mediaonderzoek is weer bij de tijd!
kijk, zo’n service hou ik nou van. dank je ronald.