Om adverteerders en planners een diepgaand inzicht in de reclamewerking van dagbladen te kunnen geven hebben de gezamenlijke dagbladen via Cebuco de Reclame Reactie Planner (RRP) opgezet waarin alle Reclame Reactie Onderzoeken (RRO‘s) vanaf 2002 zijn verzameld. Met deze planningstool kunnen adverteerders en planners op basis van ervaringsgegevens hun dagbladcampagnes doeltreffender plannen.
De database achter de tool bevat op dit moment ruim 230 RRO‘s van PCM Dagbladen, NRp Dagbladen en De Telegraaf en dit aantal wordt continu uitgebreid. TNS NIPO en R&M Interactive voeren de onderzoeken uit.
Verder is Cebuco een alliantie aangegaan met Daphne Communication Management, die de analysetool zodanig ontwikkelt dat deze online beschikbaar komt via de website van Cebuco. Daarnaast is met BBC de Media en Reclame Bank een samenwerking aangegaan om een uitgebreide reeks kenmerken en de afbeeldingen van de advertentie aan de database toe te voegen.
Klik hier voor het volledige bericht van Cebuco.
galerias falditas cortas*
fregne bagnate xxx*
leikkeet vessat ematin*
keittiossa rotujenvalinen videot*
orgia botas peludas*
dvd vascas desnudas*
vids celeb scandal*
smipar mpeg*
kylmempi parinvaihtaja leike*
hardcore kakla leikkeet*
otos sikismek porno*
ihastuttava chat ilmasto*