Reclame Reactie Planner voor dagbladen

Dagbladen

Om adverteerders en planners een diepgaand inzicht in de reclamewerking van dagbladen te kunnen geven hebben de gezamenlijke dagbladen via Cebuco de Reclame Reactie Planner (RRP) opgezet waarin alle Reclame Reactie Onderzoeken (RRO‘s) vanaf 2002 zijn verzameld. Met deze planningstool kunnen adverteerders en planners op basis van ervaringsgegevens hun dagbladcampagnes doeltreffender plannen.

De database achter de tool bevat op dit moment ruim 230 RRO‘s van PCM Dagbladen, NRp Dagbladen en De Telegraaf en dit aantal wordt continu uitgebreid. TNS NIPO en R&M Interactive voeren de onderzoeken uit.

Verder is Cebuco een alliantie aangegaan met Daphne Communication Management, die de analysetool zodanig ontwikkelt dat deze online beschikbaar komt via de website van Cebuco. Daarnaast is met BBC de Media en Reclame Bank een samenwerking aangegaan om een uitgebreide reeks kenmerken en de afbeeldingen van de advertentie aan de database toe te voegen.

Klik hier voor het volledige bericht van Cebuco.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>