Nederland weer tweede . . .

tweede

Het onderzoek naar de optimalisatie van de effectiviteit van dagbladadvertenties van heeft bij de Esomar Research Effectiveness Award 2011 een prachtige tweede plaats opgeleverd. Het op het jaarcongres van Esomar gepresenteerde onderzoek kon op groot enthousiasme rekenen. Het door Validators en Cebuco ingezonden paper was gebaseerd op een onderzoek in opdracht van Erdee Media.


Esomar is de wereldwijde belangenorganisatie voor marketingonderzoek, en vertegenwoordigd ruim 120 landen (o.a. MOA is aangesloten). De Effectiveness Award wordt toegekend aan marktonderzoek de beste effectiviteit laat zien. Afgelopen woensdag werd tijdens het Esomar Congres met ruim 900 bezoekers de Award overhandigd aan een Australisch bureau.
Deze 2e plaats is een bevestiging dat het Nederlandse onderzoek op internationaal niveau een sterke positie inneemt. Uit het juryrapport: “Het genomineerde onderzoek is gekozen uit meer dan 40 internationale papers.” De jury van Esomar zegt: “Het principe is simpel, maar zeer krachtig. Markt onderzoeken die direct resultaat opleveren hebben de toekomst.”

Tot zover het persbericht. Vanuit hier een zeer gemeende felicitatie! Keep up the good work!!

Reacties

  1. Vergeet ik toch helemaal Erdee Mediagroep te feliciteren. Bij deze!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>